Fresh Start: new semester

Friday 5 September 2014

Assalamualaikum, Konnichiwa, Kaifa Halukum? Waddup?


starting from today, aku akan start semester 3, atau tahun kedua semester 1.
lepas ni aku senior dah. haha

so macam biasa la start semester baru, macam tahun baru,
azam dimana-mana.



haha, tak gitu. akupun dah banyak buat benda mengarut sem lepas,
sampai pointer tergolek.
so sem ni harapan tinggi sikit kot. :3



aku ingatkan nak buat post pasal cultural shock, memandangkan banyak student baru yang nak hidup di universiti. tapi takde masa. sekarang ni pun ibu ayah aku tengah sibuk kemaskan barang aku.
hahahaha.

lepas tu nak buat review sikit pasal filem Tanda Putera. sangat tersentuh dengan cerita tu. :')
but sooner or later laa. bukan sekarang.

sekalung apresiasi buat saudara serta saudari yang sudi melawat blog aku yang sekangkang kera ni. berhabuk, tak ber'update'. haha.

so wait for my next update,

Akhir kalam, terima kasih kerana sudi singgah dekat blog aku. :-D
Assalamualaikum, arigatou, sayonara minna, ma'assalamah. :D

p/s: janji manisku :3

0 comments:

Post a Comment