Happy Eid Mubarak to all muslimin, muslimat

Tuesday 6 August 2013

assalamualaikum. konnichiwa, kaifa halukum? waddup?


seperti yang semua tahu, hari ni last puasa; last day of ramadhan. esok nak raya dah. awak tahu tak? esok raya!

tapi agak terasa jugak laa, bila ramadhan ni aku sia2kan dengan buat dosa, apatah lagi kurang beribadat.
aku ni lemah iman orangnya.. guys, doakan aku akan terus sabar dan tabah hadapi dugaan Allah dan ujian-Nya. :')
aku harap aku dapat lagi rasa ramadhan tahun depan, in sya Allah.
so buat hari terakhir ramadhan ni, kita jangan sia2kan. :')

dalam kesempatan ini a.k.a. dalam post ni, aku ingin ucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin. happy eid mubarak!


diri ini nak memohon ampun, zahir dan batin kepada student batch 94 sk. pulapah, smk ser hills, dan kolej matrikulasi negeri sembilan serta sahabat2 yang dikenali. sekiranya aku telah melakukan kesalahan secara sengaja atau tidak sengaja, dengan niat ataupun tanpa niat. aku manusia biasa, tak terlepas daripada kejahilan dan kekurangan.

special mention : afifah hanani, laksamana indera farhan, abe syahir, faiz zainal, luqman hafiz, Iqbal Aqil, cik atie tyra, sk. pulapah batch 94, 3 KAA batch 94, 5 sains batch 94, praktikum KMNS S2AP3 batch 94 and tolo mppb 2013/2014( sory korang ramai! banyak nak kena mention.  tapi aku ingat korang semua. :3 )
jangan lupa datang rumah! tapi duit raya takdak. tahun ni ekonomi meleset~

yang aku tak mention bukan aku tak ingat, cume korang comel sangat sampai malu nak mention. haha~

okay lah, bulan syawal ni jangan lupa pada yang jauh, jangan lupa pada yang tiada, sedeqahkan al-Fatihah buat yang disana. :') raya kena bersederhana, barulah barakah. :D
bagi yang memandu atau menunggang ke kampung, berhati2 la ye. bagi yang menumpang pemandu dan penunggang, nasihat laa mereka supaya berhati2. hehe~

chau dulu ahh. nak tolong kemas rumah. esok raya, awak tahu tak? bukan lusa, bukan tulat, bukan sejam, bukan 2 jam, bukan 2 tahun, bukan 2-3 dekad, tapi esok awak~ esok~

Assalamualaikum, arigatou, sayonara minna, ma'assalamah. :D

p/s : wanna leave my past, never return back. and keep living in baraka in my new life.


0 comments:

Post a Comment