Reopening of Kunkun Story

Tuesday 23 July 2013

Assalamualaikum.Konnichiwa?kaifa halukum?


ni first post aku, untuk reopening blog aku yang dah terbengkalai dan tak boleh dibukak lagi.
ini mungkin balas dendam dari pihak blogger sebab aku buat blog, tapi tak update2 selama setahun.
nahaaaa~

Nama saya Muhamad Syahril Syuhada Bin Rosli. for those who first time blogwalking to my blog,
-ye aku tau. pic ni gugurl sgt. tpi kawai nea~
 ingatkan nak stop dan retired dari blogging, tapi dah dapat galakan dari Afifah Hanani, my dearest friend yang merupakan blogger jugak, untuk berblogging semula. so i hope ade laa support dari bloggers and readers semua. ayat skema. h0h0~

walaupun dah masuk 16 ramadhan, tapi dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak. bulan yang digalakkan perbanyakkan ibadah kerana pahala yang dilipat kaligandakan dan malam istimewa; lailatul qadar. (betul ke ayat aku ni? macam bersepah jer tatabahasa)

i end up my post with ASSALAMUALAIKUM, MA'ASSALAMAH, SAYONARA MINNA!

p/s: do follow my blog and comment. maklum ler, kite ni blogger baru nak naik. nahaaaaa~

2 comments:

Afiqah Mazli said...

Eheh hatsune miku of vocaloid
Kau minat kawaii gegurl yeee

Unknown said...

Afiqah Mazli: sape tak minat kawaii gegurl. haha. :3

Post a Comment